bnissen Posted March 9 Posted March 9 Håber jeg er kommet ind i den rigtige forum, synes det er svært at vælge mellem alle de undermapper. Beklager hvis det er forkert. Nåå men mit spørgsmål. Jeg bruger nu ver. 2.6 oplever tit at programmet ikke svare når jeg laver en kraftig beskæring. Det var dog også et problem i ver 2.5.7 Kan det være en justering der skal til. Bruger win11 med en kraftig pc, dog kun 16ram. Quote
mopperle Posted March 9 Posted March 9 1. I would try to set the RAM Usage Limit to something like 12 GB, at least not more then the 16GB you have. 2. Turn on "Hardware Acceleration". It should only be turned off, when you experience frequent crashes. 3. Make sure that you have the latest NVIDIA Driver installed. bnissen 1 Quote Regards, Otto Affinity Suite v2.6.x - Windows 11 Pro
bnissen Posted March 9 Author Posted March 9 Tak for svaret, tror lige det var hvad der var fejlen , kan selvfølgelig ikke bruge mere en jeg har Quote
Recommended Posts