bnissen Posted May 24, 2024 Posted May 24, 2024 Efter jeg opdaterede til ver.2.5 åbner AffinityPhoto billedet for igen at lukke ned, Programmet åbner ikke. Jeg har henter programmet ned og geninstalleret men intet hjælper. Quote
Staff stokerg Posted May 25, 2024 Staff Posted May 25, 2024 Hi @bnissen, Vi har udgivet en betaversion i går med nogle kritiske rettelser i. Kan du tilmelde dig beta her: https://affinity.serif.com/affinity-beta-program/ og installer det og se om det løser problemerne med Affinity? Quote
bnissen Posted May 25, 2024 Author Posted May 25, 2024 jeg har tilmeldt og hentet beta udgaven men fik designer istedet for Affinity Photo Quote
Staff MEB Posted May 25, 2024 Staff Posted May 25, 2024 Hej @bnissen, Velkommen til Affinity Forums Du kan få de andre beta-apps (Photo og Publisher) ved at logge ind på din Affinity Store-konto og gå til sektionen Downloads & Product keys. Quote A Guide to Learning Affinity Software
Recommended Posts