Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej @westlin

Jeg kan bekræfte, at Affinity Photo desværre ikke giver nogen 'automatiske' farvelægningsmuligheder, såsom dem vist i ovenstående video, men det er bestemt muligt at opnå dette manuelt.

Jeg har inkluderet nogle vejledningsvideoer nedenfor om, hvordan man manuelt opnår dette i Affinity -

Jeg håber det hjælper :)

Posted
36 minutes ago, Dan C said:

Hej@westlin

Jeg kan bekræfte, at Affinity Photo desværre ikke giver nogen 'automatiske' farvelægningsmuligheder, såsom dem vist i ovenstående video, men det er bestemt muligt at opnå dette manuelt.

Jeg har integreret nogle vejledningsvideoer nedenfor om, hvordan man manuelt opnår dette i Affinity -

Jeg håber det hjælper:)

Do you think it would come at some point?

1 hour ago, westlin said:

Hej.
Kan du fortælle mig, om affinitetsfoto kan gøre et sort/hvidt billede til farve, som Adobe Ps kan?

se link til youtube her, så du kan se hvad jeg mener:

https://youtu.be/K1xrOPKjPrA

Med venlig hilsen

westlin.

Tror du, det ville komme på et tidspunkt?

Posted

Det er helt sikkert muligt, at vi implementerer dette som en funktion i fremtiden, eller når vi udvider vores plugin-understøttelse, kan et plugin blive oprettet/konverteret til at være kompatibelt med Affinity, hvilket ville gøre det muligt at gøre dette automatisk.
I mellemtiden vil jeg være sikker på at logge dette som en forbedringsanmodning med vores udviklingsteam :)

Posted
1 hour ago, Dan C said:

Det er helt sikkert muligt, at vi implementerer dette som en funktion i fremtiden, eller når vi udvider vores plugin-understøttelse, kan et plugin blive oprettet/konverteret til at være kompatibel med Affinity, hvilket ville gøre det muligt at gøre dette automatisk.
I mellemtiden vil jeg være sikker på at logge dette som en forbedringsanmodning med vores udviklingsteam :)

I will hope that you will do this, pleas 🙏