westlin Posted October 3, 2022 Posted October 3, 2022 Hej. Kan du fortælle mig, om affinitetsfoto kan gøre et sort/hvidt billede til farve, som Adobe Ps kan? se link til youtube her, så du kan se hvad jeg mener: https://youtu.be/K1xrOPKjPrA Med venlig hilsen westlin. Quote
Dan C Posted October 3, 2022 Posted October 3, 2022 Hej @westlin Jeg kan bekræfte, at Affinity Photo desværre ikke giver nogen 'automatiske' farvelægningsmuligheder, såsom dem vist i ovenstående video, men det er bestemt muligt at opnå dette manuelt. Jeg har inkluderet nogle vejledningsvideoer nedenfor om, hvordan man manuelt opnår dette i Affinity - Jeg håber det hjælper Quote
westlin Posted October 3, 2022 Author Posted October 3, 2022 36 minutes ago, Dan C said: Hej@westlin Jeg kan bekræfte, at Affinity Photo desværre ikke giver nogen 'automatiske' farvelægningsmuligheder, såsom dem vist i ovenstående video, men det er bestemt muligt at opnå dette manuelt. Jeg har integreret nogle vejledningsvideoer nedenfor om, hvordan man manuelt opnår dette i Affinity - Jeg håber det hjælper Do you think it would come at some point? 1 hour ago, westlin said: Hej. Kan du fortælle mig, om affinitetsfoto kan gøre et sort/hvidt billede til farve, som Adobe Ps kan? se link til youtube her, så du kan se hvad jeg mener: https://youtu.be/K1xrOPKjPrA Med venlig hilsen westlin. Tror du, det ville komme på et tidspunkt? Quote
Dan C Posted October 3, 2022 Posted October 3, 2022 Det er helt sikkert muligt, at vi implementerer dette som en funktion i fremtiden, eller når vi udvider vores plugin-understøttelse, kan et plugin blive oprettet/konverteret til at være kompatibelt med Affinity, hvilket ville gøre det muligt at gøre dette automatisk. I mellemtiden vil jeg være sikker på at logge dette som en forbedringsanmodning med vores udviklingsteam Quote
westlin Posted October 3, 2022 Author Posted October 3, 2022 1 hour ago, Dan C said: Det er helt sikkert muligt, at vi implementerer dette som en funktion i fremtiden, eller når vi udvider vores plugin-understøttelse, kan et plugin blive oprettet/konverteret til at være kompatibel med Affinity, hvilket ville gøre det muligt at gøre dette automatisk. I mellemtiden vil jeg være sikker på at logge dette som en forbedringsanmodning med vores udviklingsteam I will hope that you will do this, pleas 🙏 Quote
Recommended Posts