Jump to content

anonymized2

Members
  • Content count

    65
  • Joined

  • Last visited

About anonymized2

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

477 profile views
  1. Can you provide that file into SVG, AI etc format and/or to a bitmap preview pls ! I might want to check them out and dont have designer installed anymore. Might also want to post them in OP.
  2. the divide leaves the same paths on rectangle shapes as well.
  3. this one? in that case pls change the title since the divide leaves the same paths on rectangle shapes as well.
  4. many thanks! I suppose someone already reported this as a bug. indeed they are not overlapping after the Divide operation.
  5. anonymized2

    Using Mockups in Affinity Photo

    hmmm but you just showed that they are not working. The point of mockups is to replace the "smart object" with you own file and not redoing the whole perspective/warping transform
  6. union doesnt do the job and leaves isolated paths behind. What exactly is moving the handles?
  7. anonymized2

    Vanishing Point Filter

    yes very good for mockups
  8. I dont find these nondestructive booleans very usefull in case of more intricate shapes like celtic knots. How they can help you speed up the creation of these kind of shapes?
  9. They are pretty simple and fast to accomplish in Illustrator mainly due to Shape Builder tool. Anyone can upload a tutorial on this ?
  10. anonymized2

    Content Aware scaling

    this content aware feature would be more usefull added as a crop tool option. It can work in conjunction with the Straighten image tool to fill the areas resulted after picture get rotated. Also it kinda works in photohsop because it has further options like "Protect" and because it works with selections. Damn Gimp also has this ?
  11. In illustrator that would be just a 5 seconds run with the Shape builder tool through all those overlapping shapes.
  12. It would be smth basic the one from Affinity Photo meaning an mesh with some control nodes? a set of tools to distort and warp (implying a brush and manually tweaking) or smth applied globally like the Distort and transform, Warp effects in Illustrator?
  13. anonymized2

    Vector 'Filters' and 'effects'

    thats its not single feature but whole bunch of them and each one with lots of option and controls. The entire Effects menu on other words. I can hardly call that a slight edge.
  14. anonymized2

    Path effect editor

    Inkscape has a a weird workflow but seems damn powerfull. Just like Blender. Wish more effort been put in its development like the latter is currently having. I guses that is a sort of Blend tool in Illustrator? Yup AD really needs that along with the other effects like waveform, zigzag, scribble, fisheye, pucker and bloat etc. Otherwise it feel more orientated to UI design than anything else. It needs this vector artistic tools and effects.
  15. anonymized2

    NAG CHAMPA DC - WEBSITE MAIN PAGE DESIGN

    Im pretty sure there is my white house as well lol
×